Dotty or Die

Dotty sjunger för kråkorna. De kanske inte lyssnar. Men det spelar ingen roll för Dotty sjunger om VÄLDIGT viktiga saker. Som rynkgrejer. Och godhet. Dotty or die!

Duktig flicka

Publicerad 2011-03-23 17:51:40 i Allmänt,

Redskap jag har använt idag: Skruvmejsel, pensel, fönsterputstrasa, kratta, räfsa, skottkärra, skyffel, skurborste, spade, sopkvast, sax.

Vad jag har gjort med dessa redskap: målat en stol, putsat två fönster, planterat om snödroppar, krattat singel, räfsat löv och annat mög, skurat en bänk och ett bord, målat nämnda bord, tillverkat en skylt, städat lite. Jag har on top of it all burit en massa ved och träpallar. Jag vet inte om ni förstår men det var faktiskt väääldigt jobbigt.

Kan ni höra mina muskler växa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela