Dotty or Die

Dotty sjunger för kråkorna. De kanske inte lyssnar. Men det spelar ingen roll för Dotty sjunger om VÄLDIGT viktiga saker. Som rynkgrejer. Och godhet. Dotty or die!

Inte på det humöret

Publicerad 2011-03-20 23:54:12 i Allmänt,

Några saker jag skulle kunna tänka mig att gnälla på, om jag var på det humöret:

# Dimma - kall, fuktig, förstör frisyren, vad är det bra för?
# Damm - varför?
# Kundstavar (såna pinnar man lägger mellan sina egna och andras varor på kassabandet) - kunden bakom står så nära att jag känner hans andedräkt, han stirrar mig i nacken och trampar stressat för att jag ska lägga ner den och jag bara älskar att dra ut på det!
# Inredningsmagasin - can´t live with them, can´t live without them.

Men nu är jag inte på det humöret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela