Dotty or Die

Dotty sjunger för kråkorna. De kanske inte lyssnar. Men det spelar ingen roll för Dotty sjunger om VÄLDIGT viktiga saker. Som rynkgrejer. Och godhet. Dotty or die!

Min nya video

Publicerad 2011-03-10 21:35:36 i Allmänt,

Så här duktiga har jag och Jocke varit i veckan. Jag vet att jag ser ganska avslappnad och snurrig ut men jag har jobbat också. Om man nu kan kalla det jobb när det är så jäkla kul. Jomensåatt...

<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/J3tWTzo1nKk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Jaha... det där med inbäddning av källkod, någon?

HÄÄÄÄÄÄR hittar du videon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela