Dotty or Die

Dotty sjunger för kråkorna. De kanske inte lyssnar. Men det spelar ingen roll för Dotty sjunger om VÄLDIGT viktiga saker. Som rynkgrejer. Och godhet. Dotty or die!

När jag bygger torn...

Publicerad 2011-03-20 23:09:08 i Allmänt,

Det här med att leka med sina barn. Vissa lekar är riktigt kul! Klä ut sig kan vara lattjo, om man t ex slipper vara häst jämt. Spela spel kan också vara kul, de gånger som inte reglerna ändras till motspelarens (barnets) fördel efter varje drag. Men en sak ska jag säga er: när jag bygger torn, då ska barnet vara stilla! Jag bygger absolut högst torn i världen.

Idag fick lilla prinsessan en ny byggsats, en lite försenad julklapp. Hon fick leka med den ett par timmar. SEN DU! Mitt högsta torn nuddade nästan taket innan det rasade. Bara en yttepyttedecimeter kvar. Jag tror minsann att prinsessan var stolt över sin mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela