Dotty or Die

Dotty sjunger för kråkorna. De kanske inte lyssnar. Men det spelar ingen roll för Dotty sjunger om VÄLDIGT viktiga saker. Som rynkgrejer. Och godhet. Dotty or die!

Bussblod

Publicerad 2011-03-24 20:09:35 i Allmänt,

Fikade med Sailorboy idag. Pratade om tandläkarbesök. Han berättade det här: när han dragit ut en visdomstand hos en tandläkare i Färjestaden på Öland fick han genast ta bussen hem över Ölandsbron eftersom det inte finns många/några ställen att hänga på i Färjestaden. Han tyckte att de andra passagerarna på bussen tittade väldigt mycket på honom men tänkte att well well, cykelställ, låt dem titta. När han stigit av och såg sig själv speglas i ett fönster insåg han att det runnit blod ur mungipan och nerför halsen. Sailorboy är ganska lik (fast snyggare än) Jesper Rönndahl:


 


Förslag på kommentarer från medpassagerarna:

 

- Snälla, slå mig inte, men du har nåt där.

- Förlåt men skulle du kunna tänka dig att bita mig? Jag vill också vara vampyr.

- Är det du som är Jesper Rönndahl?

 

Nu var det alltså ingen som vågade säga något, vilket känns ohyfsat men förståeligt. Jag skulle inte heller ha sagt något. JAG skulle ha flyttat några säten bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela