Dotty or Die

Dotty sjunger för kråkorna. De kanske inte lyssnar. Men det spelar ingen roll för Dotty sjunger om VÄLDIGT viktiga saker. Som rynkgrejer. Och godhet. Dotty or die!

Minimize

Publicerad 2017-08-09 23:32:00 i Allmänt,

 
 
 
Minimajs. HAHAHAHAHA!
 
Jo. Så här är det:
 
Jag har för mycket känslor och tankar och psykbryt pga skitsaker som exploderar i mitt bröst och det blir så rörigt omkring mig hela livet och stöket och allt i en enda stor säck som man ibland bara vill knyta igen men man gör det inte för det finns människor som älskar en. Istället försöker man lägga om pusslet. Börja om från början funkar inte. Men.
 
Minimalism. 
 
Min man har startat en ny blogg - downsize.blogg.se - kolla kolla! Och. Det här är något som vi går in i sida vid sida så jag tänkte att jag skulle kunna starta en ny blogg som kunde heta nåtistilmed Minimalism or Die. Men behöver jag en till blogg?
 
Ha! Nej! Men det är i alla fall grejen nu. Fortsättning följer.
 
PS: Glömt hur man länkar. Hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela